tisdag 28 april 2020

Billigaste telefonabonnemanget jag kunde hitta! (Vimla)

OBS: Detta är INTE ett reklaminlägg, utan innehåller en tipslänk som gynnar dig, mig OCH Vimla.



Jag själv hade en annan operatör tidigare. Från att ha betalat 299kr per månad skulle de nu höja avgiften till 339kr/månad. Jag tyckte detta var galet och började kolla runt lite. Det bästa jag hittade var Vimla. Fördelarna som jag hittade står i bilden ovan.




Detta var det sjukaste och ett starkt argument att jag valde just Vimla. De har ett system som gör att för varje person du rekryterar, så får BÅDE du och personen 10kr/rabatt per månad på er månadsavgift. Och avgiften är dessutom redan låg. 

Det andra grymma var att man kan skjuta fram surf som inte använts till nästa månad. Är du som jag och surfar olika mycket är det grymt, för då kan du flytta över några GB om du har kvar till nästa månad, när du kanske surfar mer. Och eventuellt som jag till och med ta ett abonnemang med mindre gig, så det blir ännu billigare.




I bilden här över ser ni en uträkning på hur mycket jag sparar på att ha bytt. Även hur mycket som det skulle kunna ge över tid på börsen. Sitter du också med ett dyrt abonnemang? Vad betalar du egentligen?

Vill du också byta till Vimla

Här är Rabattlänken:
https://vimla.se/?202002150933283525

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TJÄNSTER SOM JAG REKOMMENDERAR

En lista med olika bra tjänster . De flesta är gratis. Inlägget innehåller affiliate-länkar Här kommer en lista med olika tjänster som jag s...