tisdag 10 december 2019







Att jobba hårt för att nå dina mål och drömmar är helt rätt. Men gör det gärna med inställningen vi, win-win och ödmjukhet. Det kommer göra resan så mycket roligare och trevligare för dig och alla runtomkring.

Detta gäller även vid sparande. Istället för att jobba hårt och sedan försöka övertyga andra om din fantastiska kunskap och hur duktig du är, kan du dela med dig och umgås med likasinnade, diskutera och utvecklas tillsammans.

Det är så mycket bättre än att bara köra sitt egna race, trampa ner andra på vägen och uppnå sina mål den fula vägen.

Det är en stor del till varför jag driver denna bloggen. Att kunna dela med mig av kunskap, tips och idéer, men även att kunna interagera med er, och få upp saker till diskussion. 

Så tycker ni att jag är helt ute och cyklar så kommentera efter inlägget, jag vill gärna diskutera 😀




/Frihetsgud


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TJÄNSTER SOM JAG REKOMMENDERAR

En lista med olika bra tjänster . De flesta är gratis. Inlägget innehåller affiliate-länkar Här kommer en lista med olika tjänster som jag s...